ponedeljek, 30. marec 2009

Življenje v Queens-u;)

Ponovno se oglasam iz Queensa, kjer sem gostja St.johns Univerze. Imam se super. Koncno polezavam do 9ih zjutraj;) Danes sem tudi poslušala dva predavanja, prvi je bil o filozofiji eksistencializma, kjer nam je duhovnik predaval o filozofiji Sartra in njegovem pogledu na boga. Je bilo kar zanimivo poslusat takšno predavanje s strani duhovnika, ki je razlagal v smilsu: "v to sicer ne verjamem, ampak takšen je bil pogled Sartra, Kanta ...".

Drugo predavanje mi je bilo malce bolj blizu, in sicer Plato ter njegovo delo Republika. Imeli smo zelo zanimivega profesorja, ki je tako padel v razlago, da je razbil malo okence na vratih, ker je zelel dokazat, da nam je sicer steklo vidno, niso nam pa vidne molekule in atomi, ki ga sestavljajo.

Po predavanjih sem šla na Manhattan na generalni konzulat Slovenije, kjer so imeli en moj kovček pridno v varstvu. malce sem se pogovarjala še z dvema gospema, ki delata tam, potem sem se pa z velikim kovckom odpravila nazaj v Queens. Imam nov nacrt. En kovcek bom pustila pri debaterjih tu in se bom nato vrnila ponj moj zadnji dan (tudi letalsice iz katerega odletim proti Parizu je nedalec stran od Queensa;) Sem dobro premislila, a ne? ;)

Pogresam malce ambasado, predvsem pa ljudi tam. Smo se imeli kar fino. Danes verjamem, da bodo oni še posebej uživali, saj imajo koncert Vlada Kreslina. Kreslin stanuje v tem trenutku v istem stanovanju, kjer sem jaz prezivela dva meseca... aaaa... kaj cmo. Zivljenje gre naprej.

Pogresam vas!
:D

Ni komentarjev:

Objavite komentar