četrtek, 2. april 2009

Neverjetno ...

Ne boste verjeli, ampak danes sta se mi zgodili dve neverjetni stvari. Kot prvo, dan sem preživela v mestu, kjer sem šla malo po trgovinah ter brala ob obali in bilo je SONČNO vreme... viii! Zelo spodbudno, glede na to, da je vceraj deževalo cel dan;)) Kor drugo, pred kratkim pridem nazaj domu in vse je pospravljeno. Tla v hodniku pomita, čevlji zloženi, pomita posoda, čista kuhinja... sploh nisem mogla verjet. Če nisem kakšnih petkrat omenila, da ne morem verjet;)) Čudež! No, res pa je, da danes pridejo začasno k nam prespat še štirje.

No, spodaj najdete nekaj slik iz NY, kjer sem imela turo po kampusu in turo po NY. Fant, ki je na obeh slikah isti, je bil moj gostitelj. Debater iz St.Johns.
Druge slike so pa iz Burlingtona od danes. Res je bilo lepo...

Vse lepo in komaj čakam vaše maile ;)









Ni komentarjev:

Objavite komentar